Bijenkorf zet voor het laatst de deur open voor ‘Drie Dwaze Dagen’, het fenomeen waar vooral vrouwen op af komen om zich suf te kopen. Het warenhuis vindt dat het graaien dat hier het gevolg van is teveel contrasteert met het luxe imago dat wordt nagestreefd. Iedere man weet dat vrouwen vaak gek zijn op winkelen. Dit fenomeen schijnt te maken te hebben met het feit dat het zwakke geslacht de huishoudpot beheert en dat het ‘gelukshormoon’ wordt bevredigd door veel artikelen met grote korting te kopen. Ik kan er niet naar kijken: zich woest op een schap werpende vrouwen.
Vrouwen als hyena’s
Gepubliceerd door
grimbertrost
Strateeg en schrijver, bedrijfseconoom, historisch geïnteresseerd, verslaafd aan muziek, Politiek sociaal-liberaal. Kritisch supporter van EU en Christelijk/Joodse cultuur, bezorgd over Islamisering NL Bekijk alle berichten van grimbertrost
In de VS reed vroeger bij Kmart een karretje met een blauw zwaailicht. Als dat stopte gingen de prijzen in het schap ernaast met 10% naar beneden. De drom vrouwen die de kar voortdurend volgden dook dan massaal in het schap om het leeg te kopen
tja, de ‘kick’blijft belangrijk…..